Kakšne lastnosti ima dobra kurirska služba?

Marsikatero podjetje nikoli ne potrebuje kurirske službe, saj je narava dela oziroma dejavnost takšna, da za pošiljanje zadošča Pošta Slovenije – pošiljati je potrebno na primer bolj kot nenavadna pisma. Kadar je pošiljk veliko, pa naj gre za različno dokumentacijo, ki je lahko tudi v večjem obsegu, ali pa za pakete, na primer pri dostavi izdelkov, pa je kurirska služba zagotovo potrebna. Omogoča dostavo, ki ima kar nekaj prednosti.

Kako nam kurirska služba olajša poslovanje?

Kurirska ali dostavna služba nam omogoča izjemno hitro in tako pošiljatelju kot prejemniku prijazno dostavo pošiljk, prav tako pa je stroškovno gledano običajno precej ugodnejša od klasične pošte. Podjetja, ki uporabljajo kurirje, lahko te naročijo takrat, ko imajo pošiljke pripravljene, in ti jih hitro prevzamejo ter hitro dostavijo. Enako velja za pakete, ki jih je treba dostaviti pogosto tudi na povsem drugi konec Slovenije ali tudi v tujino.
Kurirska služba pa seveda ni praktična izbira zgolj zato, ker dostavlja pošiljke. Pogosto lahko kurir opravi tudi veliko dela na terenu, s katerim bi sicer izgubljal čas kdo od zaposlenih – marsikatera kurirska služba nudi možnost, da kurir odnese dokumentacijo na urad in ga osebno vloži, ali pa tudi počaka, da se tam zadeva uredi, ter nam dostavi potrjene listine ali kaj drugega nazaj.

Kakšna naj bo kurirska služba, da boste gotovo zadovoljni?

Bistvena lastnost, ki jo mora imeti vsaka kurirska služba, je njena odzivnost. Pomembno je, da vam je kurir v zelo kratkem času na voljo vedno, ko ga potrebujete, saj je pogosto potrebno loviti roke in razne uradne ure. To seveda pomeni tudi, da mora biti kurirska služba fleksibilna – že res, da imajo tudi kurirji nek ustaljen delovni čas, vendar vas to ne sme siliti v to, da oddajate pošiljke takrat, ko to za vas ni primeren čas. Prilagodljivost pri dogovoru je velika prednost – zakaj bi na primer kurir prišel vsak dan zjutraj, ko pa takrat še sprejemate naročila in ste jih pripravljeni odpraviti šele popoldne?

Kurirska služba se mora odlikovati po zanesljivosti, hitrosti in tudi po dobri komunikaciji. Vedno je pomembno, da pošiljko z navodili zgolj oddate kurirju, nato pa nimate z njo več nobenega opravka, saj veste, da bo gotovo in pravočasno prispela na cilj. Razen, če bi šlo kaj narobe – takrat seveda pričakujete, da vas o tem obvestijo in lahko najdete kompromis oziroma skupno rešitev, ki bo najboljša za prejemnika in tudi za vas.
Kaj pa cena? Tudi ta je pomembna, vendar pa zagotovo ni prvi dejavnik, ki priča o tem, kako dobra je kurirska služba. Dobro organiziran logistični proces in za stranke udoben način poslovanja vsekakor šteje več.

Podobne objave: