Ko bo Bog določil, bom mati. Nič ni močnejšega od njega.
Naomi Campbell je eden najbolj znanih obrazov modne industrije. Tako s pojavo kot načinom življenja je poskrbela, da jo pozna ves svet. Odkrili so jo pri petnajstih letih in od takrat, od leta 1985, po svoje buri duhove. Njena lepota je prepričala zapovednike mode, da so jo, pa čeprav temnopolto, povzdignili v eno od kraljic izbranega šopka supermodelov. Bila je muza pokojnega Versaceja; zdaj, pravi, se veliko druži s tandemom Dolce&Gabbana. Naomi ni bila nikoli zgolj brezoseben obešalnik za oblačila; pozornost je vzbujala z burnim življenjem, povezanim z zlorabo prepovedanih drog in slavnimi ljubimci, ki so prihajali in odhajali. A ona ostaja: preizkusila se je v glasbi, filmu, na odrskih deskah, pisanju (čeprav med Angleži kroži šala o njeni izjavi, da mora nekega dne končno prebrati avtobiografijo, pod katero je sicer podpisana). Za hrvaško televizijo je pred tednom povedala, da pripravlja scenarij za film o lastnem življenju. Črni labod, kot so jo ljubkovalno poimenovali, se je vrgel tudi v posel. Leta 1999 je z mednarodnim podjetjem Cosmopolitan Cosmetics podpisala večletno pogodbo za izdelavo dišav in linij izdelkov za nego telesa, pred kratkim pa je ustanovila še lastno podjetje NC. Connect.
Spet je bila dišava razlog, da smo lahko prišli do Naomi Campbell. Tako kot prejšnja leta je podjetje Cosmopolitan Cosmetics pripravilo predstavitev v enem izmed privlačnih evropskih mest in nanjo povabilo medije s severa in vzhoda Evrope, iz Nemčije in držav nekdanje Jugoslavije. Romanska ljudstva in Angleži niso bili zraven. Težko je, so povedali, prepričati Francoze, Italijane in Špance o nakupu Naomijinih dišav, njim je treba posvetiti posebno pozornost. Tradicija uveljavljenih, zakoreninjenih imen je globoko zasidrana v navade tamkajšnjih uporabnic. In težko jo je spremeniti. Mi, Slovani in Germani, pa smo, menda, bolj nagnjeni k esperimentiranju in sprejemanju novosti.